CHGP 2021 Billetvogne

Der arbejdes i løbets åbningstider fredag d. 6/8 kl. 16:30 – 21:00 samt lørdag 7/8 og søndag 8/8 kl. 7.30 – 18.00. Oplæring i betalings systemet, scanner og hvad der ellers sker i løbet af weekenden foretages torsdag eftermiddag 5/8, hvor der også forventes et par timers mødepligt her.

Der kommer omkring 40.000 mennesker over weekenden til begivenheden, som enten køber billet på dagen eller skal have byttet deres købte billetter til armbånd.              Din opgave som frivillig i denne gruppe er derfor at sælge indgangsarmbånd og/eller udlevere armbånd til dem, som skal have byttet deres billetter til armbånd.

Der etableres billethuse med alt udstyr, hvorfra du skal servicere alle vores mange gæster.
Du kan opleve travle perioder, hvor det forventes, at du bevarer det fulde overblik og den gode service til vores betalende gæster.

I Billetvogne er funktionslederen Torben Stenkilde og kan kontaktes på  sparkdaek@gmail.com 



$